14 LUCRURI
CARE TREBUIESC LUATE IN CONSIDERATIE
INAINTE CA NAVA VOASTRA SA INTRE
INTR-O ZONA DE PIRATERIE(CU RISC RIDICAT)
1. In timp ce numarul atacurilor de piraterie de-a lungul coastelor Somaliei a scazut, s-a inregistrat o crestere substantiala a incidentelor de piraterie de-a lungul coastei Africii de Vest. Intrucat organizatiile maritime continua sa introduca noi reglementari si linii directoare pentru protejarea navelor de catre pirati, navigatorii trebuie, de asemenea, sa ramana extrem de prudenti si vigilenti atunci cand nava lor intra intr-o zona cu risc de piraterie. In acest caz mentionam cateva lucruri pe care navigatorii trebuie sa le faca inainte de a intra in zona afectata de piraterie / zonele cu risc ridicat.
2. Trebuie sa fiti la curent cu ultimele evenimente din zonele cu risc ridicat
Obtineti cele mai recente informatii disponibile despre aceste zone pe unde nava dvs. urmeaza sa ajunga. Colectati toate informatiile utile privind activitatile de piraterie de pe site-urile maritime importante. Pe baza acestor informatii, efectuati o evaluare aprofundata a riscului navei pentru a evalua probabilitatea si consecintele atacurilor de piraterie.
Avertisment cu privire la pirateria in largul Africii de Vest
14 martie 2014
Centrul Maritim International de Raportare a Atacurilor Pirateresti ( IMB ), a emis un avertisment pentru nave sa fie foarte vigilente atunci cand tranziteaza Africa de Vest, “deoarece pirateria in regiune devine o preocupare tot mai mare”.
Read more: Avertisment cu privire la pirateria in largul Africii de Vest
ITF a reușit extinderea zonei de risc pirateresc în Somalia după discuții purtate cu Forumul International de Negociere (IBF), principalul negociator al sindicatelor maritime cu armatorii. Contractul a extins zona de risc la 741 km de coastele Somaliei, cu implementarea condițiilor și plăților pentru navigatorii care tranzitează zona de risc.
PIRATII IN SOMALIA AMENINTA VIATA MARINARILOR
SI SECURITATEA MARINEI COMERCIALE MONDIALE
RASPUNS INADMISIBIL DAT DE GUVERNUL SI FORTELE LOR NAVALE
ESTE INACCEPTABIL SPUN CEI DIN INDUSTRIA SHIPPINGULUI INTERNATIONAL
Industria shippingului international ( reprezentata de BIMCO, ICS / ISF INTERCARGO si INTETANKO si de catre Federatia Internationala a Transportatorilor) este inspaimantata de recentele comentarii , atribuite liderilor Fortelor de Coalitie , care opereaza in Golful Aden, precum ca nu este responsabilitatea
Copyright © Sindicatul Liber al Navigatorilor din Romania 20011-2012 All rights reserved
Powered by Joomla! | Joomla Templates By RocketTheme | Valid XHTML and CSS
Best view with Mozilla Firefox and Google Chrome