Tuesday, November 19, 2019
Text Size

IBF a agreat o zona de risc extins temporar in Stramtoarea Hormuz

In urma incidentelor din Golful Oman din ultimele 12 saptamani si, in special, in Stramtoarea Hormuz, Forumul Internațional de Negociere (IBF) a desemnat in aceasta dimineata stramtoarea drept zona temporara de risc extins. Aceasta inseamna ca, in conformitate cu ITF-IBF-CBA, navigatorii care fac obiectul unui atac in zona au dreptul la un bonus si la o compensatie de deces / de invaliditate dublata.

  Aceasta este rezultatul unor discutii in cadrul Comitetului pentru Zone de Razboi din cadrul IBF din ultimele saptamani, care a monitorizat indeaproape situatia si riscul privind transportul maritim.

Vorbind la incheierea discutiilor, Presedintele Grupului de Negociere (JNG), capitanul Koichi Akamine, a declarat: „Aceste discutii nu vor fi niciodata usoare. Dupa atacurile initiale din Golful Oman din mai si iunie, se poate simti nevoia de a actiona rapid pentru a desemna o zona de risc. Cu toate acestea, este important in astfel de evenimente sa faci un pas inapoi si sa evaluezi amenintarea reala in cee ace priveste transportul maritim si care sunt cele mai adecvate masuri de luat. JNG este increzator ca a introdus acum o delimitare care raspunde in mod corespunzator preocuparilor navigatorilor care tranziteaza stramtoarea. "


Presedintele IMEC, capitanul Belal Ahmed, a adaugat: „Stramtoarea Hormuz este o cale cheie de transport maritim, nu doar pentru petroliere ci și, de exemplu, pentru navele containere aflate in tranzit catre Jebel Ali si nu numai. Ca asociatie de angajatori, a fost important pentru noi sa asiguram navigatorii care ar putea avea un risc suplimentar in zona. Am solicitat partilor responsabile sa accelereze eliberarea navigatorilor retinuti. ”

Presedintele Sectiei ITF Seafarers, David Heindel, a declarat: „Acestea sunt perioade de incercare pentru industrie si navigatori, in special, care incearca pur si simplu sa ofere venituri familiilor lor. Desi aceasta este o problema politica sensibila si care a afectat astazi doar tancurile ai navele cu pavilion britanic, dorinta noastra este ca IBF sa isi arate intaietatea si sa se miste rapid pentru a reflecta preocuparile navigatorilor care tranziteaza aceasta regiune.

"Sunt incantat ca partenerii nostri au raspuns pozitiv la solicitarea noastra de a reflecta riscurile potentiale care exista pentru toate navele si toti navigatorii care tranziteaza stramtoarea Hormuz in acest moment", a adaugat Heindel. „Continuam sa solicitam calmul in zona si eliberarea echipajului.”
Noua zona extinsa de risc este definita de urmatoarele coordonate, dar exclude trei mile nautice de pe coastele principale ale Emiratelor Arabe Unite, Oman ai Iran:

IBF Zone Risc

  • Pe vest: o linie care uneste Ra's-e Dastakan (26 ° 33'N - 55 ° 17'E) in Iran, spre sud pana la farul Jaztal Hamra (25 ° 44'N - 55 ° 48'E), in Emiratele Arabe Unite (limita comuna cu Golful Persic).

 

  • La est: o linie care uneste Ra's Līmah (25 ° 57'N - 56 ° 28'E),in Oman, la est pana la Ra's al Kūh (25 ° 48'N - 57 ° 18'E), in Iran ( limita comuna cu Marea Arabiei).

 

Category: Zone de risc

Search site ...

Login Form